ارز دیجیتال اغوا کننده

بنابراین، بسیاری از کسانی که ممکن است در غیر این صورت به روش سنتی تر سرمایه گذاری کنند، به جای آن به ارزهای دیجیتال روی آورده اند. استفاده از طلا برای حمایت از Nautiluscoin باید به گردشگران و بازرگانان این اطمینان را بدهد که یک ارز دیجیتال چیزی بیش از خطوط کد کامپیوتری نیست، در حالی که استفاده از صندوق ثبات برای ایجاد یک سیاست پولی ضد چرخه انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند که طلا فاقد آن است. پشتوانه دارایی Nautiluscoin به دارندگان این اطمینان را می دهد که Nautiluscoin یک ذخیره مستقل ارزش است. پول کالا: دارایی دارای ارزش ذاتی بر اساس تقاضای بازار (مثلاً طلا و نقره).

ارزش ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است زیرا شرکت‌های مختلف علاقه خود را به ساخت خدمات و محصولات جدید با آن‌ها ابراز کرده‌اند و سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای به ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند. اگر NFTها به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده در نظر گرفته شوند، نحوه درک شرکت های NFT در ایالات متحده را تغییر خواهد داد. پاراگراف‌های 9 تا 32 بولتن تفسیر IT-479R، معاملات در اوراق بهادار، اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به تعیین اینکه آیا معاملات ماهیتی درآمد دارند یا سرمایه کمک می‌کند. هر گونه سود یا زیان حاصل می تواند درآمد یا سرمایه مشمول مالیات برای مالیات دهندگان باشد. ارزش فیلم های خریداری شده با ارز دیجیتال باید در درآمد فروشنده لحاظ شود. بودجه شخصی، درآمد و حساب بانکی شما لزوماً اطلاعات عمومی است. بانک هنوز تصمیمی در مورد اینکه چه ترتیباتی مناسب است نگرفته است و به دنبال درک میزان تأثیر آنها در دستیابی به اهداف است. هیچ یک از پروژه های مورد بررسی به دنبال جایگزینی پول نقد نیستند – هدف همه ارائه یک مکمل دیجیتال است.

به Digital Currency فکر می کنید؟ 5 دلیلی که چرا زمان توقف فرا رسیده است!

مجموعه داده های به روز شده در پروژه های CBDC در سراسر جهان. به ذهن او خطور کرد که دولت‌های سراسر جهان در نهایت می‌خواهند وارد بازی شوند و ارزهای دیجیتال خود را بسازند. کمیسیون مقررات NCC سناریویی را ترجیح داده است که بر اتخاذ رویکردی قانونی برای بهترین استفاده از ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. به منظور ایجاد یک ذخیره ارزش پایدار با پشتوانه طلا، ما از یک رویکرد دو جانبه برای Nautiluscoin استفاده می کنیم. Nautiluscoin در ابتدا به عنوان ذخیره ارزش پایدار با یک "صندوق ثبات" طراحی شد که به عنوان یک بانک مرکزی داخلی برای کاهش نوسانات بدنام مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین عمل می کند. مانند بسیاری از پروژه‌های کریپتو که در تلاش برای پذیرش هستند، DCEP نیز در کمال تعجب با موانع خاص خود برای پذیرش انبوه مواجه است. برخلاف پولی که در یک حساب بانکی نگهداری می شود، ممکن است پولی که در رمزنگاری دارید بیمه FDIC نباشد. بر اساس نظرسنجی FDIC در سال 2019، بیش از 7 میلیون خانوار آمریکایی حساب بانکی ندارند. یانگ، یوان؛ لاکت، هادسون (25 نوامبر 2019). "طرح ارز دیجیتال چین چیست؟"رشد خارق‌العاده استفاده از تلفن همراه، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان شبکه را برانگیخته است تا برای ارائه ابزارهای نوآورانه با حداکثر ویژگی‌های بارگذاری شده در یک دستگاه دستی، پیشرفت کنند.

کاربران این برنامه می توانند با اسکن کد QR یا با وارد کردن شماره تلفن گیرنده پرداخت، پرداخت را انجام دهند. بخش مالی چین شاهد اختلالات بیشتری بوده است، همانطور که با ظهور Ant Financial Alibaba و WeBank Tencent نشان داده شده است، که از حفاظت از حریم خصوصی داده ها و تجزیه و تحلیل هوشمند داده ها برای تسلط بر پرداخت های مصرف کننده استفاده کرده اند و همچنین وارد بانکداری خرده فروشی و مشاغل کوچک شده اند. CBDCها همچنین کنترل بیشتری را توسط دولت بر گردش آن ارائه می دهند که در نتیجه اجرای کارآمدتر سیاست پولی را به آموزش خرید NFT همراه دارد.

با این نکات ساده، Digital Currency خود را متحول کنید

با این حال، انگیزه‌های صدور در کشورهای مختلف، مانند رویکردهای سیاست‌گذاری و طرح‌های فنی، متفاوت است. در طرح‌های فنی، متوجه می‌شویم که بانک‌های مرکزی بیشتر و بیشتر معماری‌های «هیبریدی» یا «واسطه‌ای» را در نظر می‌گیرند، جایی که CBDC یک ادعای مستقیم نقدی از بانک مرکزی است اما بخش خصوصی تمام فعالیت‌های مشتری را مدیریت می‌کند. بر اساس گزارش‌های عمومی و مصاحبه با کارشناسان بانک مرکزی، ما رویکردهای سیاستی پشت سه پروژه CBDC را تعیین کردیم: پرداخت‌های الکترونیکی ارز دیجیتال چین (DC/EP)، کرون الکترونیکی سوئد و طرح اضطراری CBDC بانک کانادا. یکی از این مزایا، پتانسیل CBDC ها را برای جایگزینی سیستم های پرداخت برون مرزی موجود برجسته می کند، زیرا جایگزین بسیار ارزان تر و سریع تری است. واکر (2020) مزایایی را که CDBC می تواند به همراه داشته باشد برمی شمرد. مانند پول نقد باستانی خان، احتمالاً بزرگترین مزایا نصیب دولت می شود. در حالی که بیشتر دولت‌های جهان هنوز بر روی شکست دادن ویروس کرونا متمرکز هستند که اقتصاد جهانی را در بدترین رکود از زمان رکود بزرگ دهه 1930 فرو برده است، بانک‌های مرکزی در حال آماده شدن برای مقابله با چیزی هستند که می‌تواند به یکی از بزرگترین چالش‌های مالی آینده تبدیل شود. دهه – ارز دیجیتال (数字货币).

Digital Currency ممکن است وجود نداشته باشد!

این در حال حرکت به سمت جایگزینی دلار به عنوان ارز مرکزی است که برای معاملات بین المللی استفاده می شود. بانک خلق چین (PBOC) که از سال 2014 تحقیقات خود را روی یوان دیجیتال آغاز کرد، در این زمینه پیشرو است و احتمالاً اولین اقتصاد بزرگی است که یک ارز دیجیتال مستقل را معرفی می کند – این بانک در رتبه اول قرار گرفت. باهاما، که بانک مرکزی آن دلار شنی خود را در ماه اکتبر راه اندازی کرد. در سال 2014، سازمان بانکداری اروپا، ارزهای مجازی را این گونه تعریف کرد: «نمایشی دیجیتالی از ارزش که نه توسط یک بانک مرکزی یا یک مقام دولتی صادر می‌شود و نه لزوماً به یک ارز فیات متصل است، اما توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی به عنوان ابزاری پذیرفته می‌شود. پرداخت و می تواند به صورت الکترونیکی منتقل، ذخیره یا معامله شود. در حالی که پرداخت های الکترونیکی توسط مؤسسات مالی تنظیم شده تسهیل می شود که راه های جدیدی را برای افراد و مشاغل برای انتقال پول ارائه می دهند، پول الکترونیکی اغلب توسط مؤسسات غیرقانونی صادر می شود. برایان کلی موسس و عضو مدیریت Brian Kelly Capital LLC، یک شرکت سرمایه گذاری کلان جهانی است که به افراد، دفاتر خانوادگی و موسسات با ارزش خالص خدمات ارائه می دهد.

فریب Digital Currency Don’t

اجازه استفاده از Nautiluscoin بلافاصله سرمایه را به جزیره آگیستری تزریق می کند، در حالی که ابزارهای پروژه Drachmae به گردشگران و کسب و کارها اجازه می دهد مستقل از سیستم بانکی یونان به یکدیگر متصل شده و معامله کنند. Coinstructors با الهام از بانک WIR در سوئیس، Drachmae.Connect را نیز ایجاد کرده است – یک پلتفرم تجارت به تجارت که نه تنها به بازرگانان امکان تبادل خدمات را می دهد، بلکه گردشگران را قادر می سازد تعطیلات را با تخفیف رزرو کنند. به محض ورود گردشگران به جزیره آگیستری، بازرگانان می توانند پرداخت را در Nautiluscoin بپذیرند. با این حال، یوان دیجیتال می‌تواند راهی برای دولت باشد تا بتواند کنترل پرداخت‌های دیجیتال را از شرکت‌های تجاری پس بگیرد، اما مشخص نیست که چه معنایی برای دو کیف پول دیجیتال غالب، Alipay و WeChat Pay که 94 درصد از هزینه‌های الکترونیکی را بر عهده دارند. تراکنش های پرداخت (لینک به زبان چینی).

اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در Digital Currency بخوانید

Crypto ATM پشتیبانی باورنکردنی را برای سرمایه گذاران و معامله گران برای انجام این کار به ارمغان می آورد. چارلز گاسپارینو می نویسد: با افزایش بازار ارزهای دیجیتال، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، می خواهد با اضافه کردن نوار قرمز بیش از حد برای مشاغل ارزهای دیجیتال، آن را کنار بگذارد. هیچ کس مالک شبکه بیت کوین نیست، به اندازه ای که هیچ کس مالک فناوری پشت ایمیل نیست. پول الکترونیکی بر روی یک شبکه کامپیوتری همتا به همتا غیرمتمرکز است که مستقیماً کاربران را به هم پیوند می دهد و در آن هیچ کاربری شبکه را کنترل نمی کند، دقیقاً مانند اتاق های گفتگو. با این حال، ظهور ناگهانی و محبوبیت ارزهای جدید پیامدهای گسترده ای دارد، از بانک ها شروع می شود و به مشتریانی مانند شما ختم می شود. این یکی از دلایل کلیدی است که پکن برای ایجاد قوانین مشترک جهانی برای ارزهای دیجیتال سخت کار کرده است. برای این اشکال حمایت مالی، کار با بانک محلی شما ضروری است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از درآمد دلاری

دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما